Garanția produselor

Pentru toate produsele vâdute și livrate de către Maxmed beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Drept de retur – Vă returnăm banii în următoarele condiții:

1. Garanție 100% banii înapoi în perioada menționată pe pagina produsului.

Perioada de garanție menționată pe pagina produsului vă permite să încercați produsul și să vă dați seama că efectele sunt pe măsura așteptărilor Dvs. Dacă nu ar fi așa aveți posibiliatea de a trimite înapoi produsul desfăcut și vă primiți înapoi banii cheltuiți.

Unde vedeți semnul de garanție, beneficiați de garanție prelungită față de cea prevăzută prin lege în următoarele condiții:

  • Perioada de garanție este afișată pe pagina produsului
  • Produsul cumpărat (comanda completă) trebuie trimis înapoi în perioada de garanție
  • Din cantitatea totală poate lipsi doar cantitatea necesară pentru testare (în cazul produselor cu efect imediat 1 unitate, în cazul produselor cu administrare prelungită nu mai mult de jumătate dintr-o cutie)

2. Renunțarea la cumpărare:

Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. din OUG 34/2014.

Acesta clauză se aplică conf. O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data comunicării de către consumator a deciziei sale de retragere din contract.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Cu excepţia cazului în care ne-am oferit să recuperăm noi însuşi produsele putem amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; 
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Aceste limitări se aplica în conformitate cu OUG 34/2014 art. 16.

Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a informa S.C. Maxmed Depo S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul trebuie sa completeze formularul de returnare produs online mai jos, sau descărcând formularul de aici, după care se va trimite ori prin fax la 0374-093.093 ori prin poștă la adresa Maxmed Depo SRL, Miercurea Ciuc, str. Kőrösi Csoma Sándor, nr. 2.

Formular de returnare produse